Kako se boriti s trendom masovnog davanja otkaza?
Globalne, ali i hrvatske tvrtke, nakon pandemije zahvatio je trend koji sve više zabrinjava poslodavce – the great resignation trend. Možemo ga definirati kao masovno davanje otkaza ili odlazak radnika iz kompanija zbog nezadovoljstva trenutnim radnim mjestom.
_1667899359.png)
Portal Moj Posao u veljači je proveo anketno istraživanje na 26 poslodavaca i čak 800 zaposlenika kako bi saznali koliko je radnika u posljednjih godinu dana razmišljalo o davanju otkaza.
The great resignation i u Hrvatskoj
Rezultati su nas zapanjili: čak 51% ispitanika u zadnjoj godini promijenilo je posao, a 50% svih anketiranih namjerava to napraviti u idućih godinu dana. Najzanimljivije, nezadovoljstvo plaćom tek je treći razlog za napuštanje tvrtke. Prvi razlog i glavni motiv za davanje otkaza je osjećaj da se zaposlenike u kompaniji ne cijeni dovoljno, kao i nezadovoljstvo radnim okruženjem.
Smatra se da će the great resignation trend zbog laganog oporavka tržišta nakon pandemije uzeti maha i u narednim godinama. Zbog stabilnosti radnog mjesta i otvaranja mogućnosti koje su zaposlenici imali prije pandemije, sve će si više radnika moći priuštiti promjenu. U takvoj situaciji, mnogi poslodavci uviđaju da je za zadovoljstvo visokoobrazovane radne snage potrebno mnogo više od plaće. Potreban je employee benefit koji, osim na novčanik, utječe i na cjelokupnu kvalitetu života.
Poslodavci o kojima se priča
Mnogi se poslodavci kod employee benefita okreću amerikaniziranom modelu kreiranja kulture tvrtke. Tako svojim zaposlenicima osiguravaju benefite poput team buildinga, besplatnog članstva u teretani ili kave i grickalica u uredu. Ipak, nijedan od tih benefita zaposleniku ne može dati ono što dobiva vlastitim vrtom.
Uz vlastiti vrt na Grunteku zaposlenici imaju sve – novac, vrijeme i zdravlje. Tjedna košarica povrća pozitivno utječe na kućni budžet, a dostava na kućni prag skratit će užurbani dan. I najvažnije, svježa prehrana iz organskog uzgoja doprinosi ne samo djelatnicima, već i njihovim obiteljima.
Dok druge benefite zaposlenici neće maksimalno iskoristiti, s Gruntekom će si osigurati promjenu životnih navika uz veliku uštedu. Životni stil kojeg stvarate s Gruntekom odličan je razlog za ostanak u tvrtki!

Benefit uz kojeg štediš
Usporedna analiza cijene tjedne košarice povrća pokazala je da je naše povrće iz organskog uzgoja u odnosu na maloprodaju jeftinije čak 40%, a potrošač tijekom sezone uštedi više od 2700 kuna! Također, cijena Gruntekove košarice povrća je fiksna tijekom sezone, zbog čega su naši korisnici otporni na inflaciju i poskupljenja!
Za tvrtke smo pripremili posebne mjesečne pakete koji će za minimalnu naknadu zaposlenicima osigurati najinovativniji zeleni employee benefit.
S Corporate vrtom svojim zaposlenicima priuštite tjednu košaricu svježeg povrća u uredu, kao i team building na Grunteku, dok će s Employee paketom Vaše djelatnike svaki tjedan dočekati košarica povrća na kućnom pragu.
Za više informacija o cjeniku i pogodnostima ugovori sastanak s Matijom Sertićem.