Upute za pretplatnike – Naruči svoju košaricu!

Uspješno si se pretplatio i želiš konačno dobiti svoju košaricu?
Prati upute i vidi kako naručuješ svoju košaricu

SRIJEDOM ŠALJEMO LINK ZA POTVRDU NARUDŽBE

Putem tog linka (vrijedi 48 sati) možete:
  • potvrditi svoju narudžbu
  • unijeti ili potvrditi adresu
  • ostaviti broj mobitela
  • dodati upute za dostavljača (po potrebi)

PETKOM ŠALJEMO TERMIN DOSTAVE

U ranim popodnevnim satima šaljemo datum dostave:

TJEDNA DOSTAVA KOŠARICE

Dostave se vrše u tjednu nakon narudžbe!
Prema informacijama koje ste naveli, molimo da:
  • budete na navedenoj adresi
  • ako niste u mogućnosti biti prisutni,
    ostavite jasne upute dostavljaču
  • odgovorite na poziv dostavljača prilikom isporuke

Česta pitanja – Sve o procesu narudžbe

Ovdje ćeš pronaći sve odgovore o narudžbama naših košarica!

Narudžba se radi svaki tjedan kako bismo spriječili nepotrebno bacanje hrane i osigurali da nijedan komad povrća ne završi u otpadu.

Narudžbe se rade od srijede od 08:00 sati ujutro do petka do 08:00 sati ujutro putem linka koji šaljemo na mail, a dostave se vrše tjedan iza toga.

Korisnici Select košarica imaju dodatan korak u kojem mogu odabrati koje povrće žele u svojim košaricama za sljedeći tjedan.

Dostave se vrše u tjednu nakon narudžbe. 

Na području Zagreba i Zagrebačke županije, dostave se vrše na kućnu adresu od ponedjeljka do petka od 17:00 do 20:00 sati, dok se dostave u ured vrše srijedom od 13:00 do 16:00 sati.

Dostave na području Rijeke i Opatije, Zadra i Varaždina se vrše u popodnevnim satima po sljedećem rasporedu:

  • Utorak – Rijeka i Opatija
  • Srijeda – Varaždin
  • Četvrtak – Zadar

Za više informacija o dostavama na punktove, posjetite rubriku “Pretplata & dostava” ili se obratite našoj korisničkoj službi.

Slobodno se javite našoj korisničkoj službi – ako postoji mogućnost, rado ćemo Vas dodati na popis za dostavu.
U slučaju da to ipak ne bude izvedivo, Vašu Gruntek košaricu uvijek možete preuzeti na najbližem punktu.

Kontaktirati nas možete putem e-maila na info@mojgruntek.hr ili porukom na WhatsApp, a naš tim će učiniti sve što može da Vaša košarica stigne na Vaš prag!

Ukoliko nam se ne javite u predviđenom vremenu za narudžbu tjedne košarice, košarica će automatski biti preusmjerena u dječje domove ili pučke kuhinje.

* Retroaktivna dostava košarica nije moguća.
* Dostava košarica unaprijed nije moguća.

Ako ne vidiš naš mail s linkom, obavezno provjeri Spam i Promotions (Promocije) mapu – često zna tamo završiti. Ako ga i dalje nema, slobodno nam se javi!

Postoji mogućnost tjednog pauziranja dostave zbog čega link možda nije poslan, a o čemu obavještavamo putem newslettera i društvenih mreža.

U petak šaljemo termin dostave, te se nakon dobivenog termina možete obratiti dostavljačkoj službi sa svojim upitom na info@locodels.hr.

Iako nisu obvezani prihvatiti Vaš zahtjev, dostavljačka služba će uvijek pokušati izaći u susret!

Na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije imamo mogućnost dostave na kućnu adresu, dostavu na posao i preuzimanje na dostavnim punktovima.

Dostavni punktovi za Zagreb su:
Parking kod KRAŠ-a– subota 09:00 – 09:30 sati
Istočni parking Zagrebačkog velesajma– subota 10:00 – 10:30 sati
Parking kod SKY OFFICE-a u Rudešu– subota 11:00 – 11:30 sati

Za područje Rijeke, Opatije, Varaždina te Zadra organizirali smo dostavu na punktove za preuzimanje:

Dostavni punktovi za Rijeku i Opatiju su:
Amec skladište– utorak, 15:00 – 15:30 sati
Sveučilišna brucošijada (bivši Tenk)– utorak, 16:30 – 17:00 sati
Prenočište Kantrida (3. Maj)
– utorak, 17:30 – 18:00 sati
Preelook – Opatija, utorak, 18:15 – 18:45 sati

Dostavni punkt za Varaždin je:
Tehnološki park Varaždin– srijeda, 16:30 – 17:00 sati

Dostavni punkt za Zadar je:
Parkiralište kod Supernove– četvrtak, 18:00 – 18:30 sati

U slučaju hitnosti ili poteškoća vezanih uz dan ili podatke za dostavu, možete se obratiti na: info@locodels.hr najkasnije do 12 sati dan prije termina dostave. Kontakt broj za sve dostave na punktove je: +385 95 7390 720.

Na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije imamo mogućnost dostave u ured.

Dostava se vrši srijedom od 13:00 do 16:00 sati.

Tako je! Košarica može biti preusmjerena na bilo koju lokaciju i osobu koja se nalazi na našem području dostave, uključujući i druge gradove.

Međusobno se dogovarate o načinu plaćanja pretplate te rasporedu dostave tjedne košarice. Važno je napomenuti da nije moguće podijeliti košaricu na pola – dostavljamo cijelu košaricu. No, sami možete odabrati način podjele, primjerice jedan tjedan dostava ide jednom korisniku, drugi drugom; ili dostava na poslovnu adresu gdje možete podijeliti košaricu s kolegama. Bitno nam je osigurati da ste svaki tjedan opskrbljeni najkvalitetnijim povrćem.

Prilikom narudžbe unesite ime, kontakt  i adresu primatelja.

Korisnici Select košarice imaju opciju odabira povrća – minimalno 5 kultura treba biti odabrano od ponuđenih kultura, no može se i odabrati svaka kultura.

Težina košarice će se raspodijeliti po odabranim kulturama s obzirom na prinos za taj tjedan.

Potvrda košarice omogućuje nam precizno planiranje dostava. Kada košarice nisu potvrđene na vrijeme, dolazi do kašnjenja u isporukama i nepotrebnog bacanja pažljivo uzgojenog, ekološkog povrća.

Redovitim potvrđivanjem doprinosite učinkovitijoj organizaciji, smanjenju otpada i očuvanju resursa.

Povremeno napravimo kratku pauzu u dostavi – to je vrijeme koje je našem povrću potrebno da prirodno naraste i sazrije.

Budući da uzgajamo prema načelima ekološke poljoprivrede, ne koristimo umjetna sredstva za ubrzavanje rasta.
Ovisimo o ritmu prirode – i vjerujemo da se isplati pričekati.

U takvim situacijama šaljemo obavijest putem maila i društvenih mreža.

Javite se našoj korisničkoj službi kako bi se raspitali o trenutnim pogodnostima i promotivnim akcijama.