Upute za pretplatnike – Naruči svoju košaricu!
Prati upute i vidi kako naručuješ svoju košaricu
SRIJEDOM ŠALJEMO LINK ZA POTVRDU NARUDŽBE
Putem tog linka (vrijedi 48 sati) možete:
- potvrditi svoju narudžbu
- unijeti ili potvrditi adresu
- ostaviti broj mobitela
- dodati upute za dostavljača (po potrebi)
PETKOM ŠALJEMO TERMIN DOSTAVE
U ranim popodnevnim satima šaljemo datum dostave:
- javite se dostavljaču u vezi
naknadnih izmjena dostave - u slučaju pogrešnog unosa javite
se korisničkoj službi
TJEDNA DOSTAVA KOŠARICE
Dostave se vrše u tjednu nakon narudžbe!
Prema informacijama koje ste naveli, molimo da:
- budete na navedenoj adresi
- ako niste u mogućnosti biti prisutni,
ostavite jasne upute dostavljaču - odgovorite na poziv dostavljača prilikom isporuke
Česta pitanja – Sve o procesu narudžbe
Narudžba se radi svaki tjedan kako bismo spriječili nepotrebno bacanje hrane i osigurali da nijedan komad povrća ne završi u otpadu.
Narudžbe se rade od srijede od 08:00 sati ujutro do petka do 08:00 sati ujutro putem linka koji šaljemo na mail, a dostave se vrše tjedan iza toga.
Korisnici Select košarica imaju dodatan korak u kojem mogu odabrati koje povrće žele u svojim košaricama za sljedeći tjedan.
Dostave se vrše u tjednu nakon narudžbe.
Na području Zagreba i Zagrebačke županije, dostave se vrše na kućnu adresu od ponedjeljka do petka od 17:00 do 20:00 sati, dok se dostave u ured vrše srijedom od 13:00 do 16:00 sati.
Dostave na području Rijeke i Opatije, Zadra i Varaždina se vrše u popodnevnim satima po sljedećem rasporedu:
- Utorak – Rijeka i Opatija
- Srijeda – Varaždin
- Četvrtak – Zadar
Za više informacija o dostavama na punktove, posjetite rubriku “Pretplata & dostava” ili se obratite našoj korisničkoj službi.
Slobodno se javite našoj korisničkoj službi – ako postoji mogućnost, rado ćemo Vas dodati na popis za dostavu.
U slučaju da to ipak ne bude izvedivo, Vašu Gruntek košaricu uvijek možete preuzeti na najbližem punktu.
Kontaktirati nas možete putem e-maila na info@mojgruntek.hr ili porukom na WhatsApp, a naš tim će učiniti sve što može da Vaša košarica stigne na Vaš prag!
Ukoliko nam se ne javite u predviđenom vremenu za narudžbu tjedne košarice, košarica će automatski biti preusmjerena u dječje domove ili pučke kuhinje.
* Retroaktivna dostava košarica nije moguća.
* Dostava košarica unaprijed nije moguća.
Ako ne vidiš naš mail s linkom, obavezno provjeri Spam i Promotions (Promocije) mapu – često zna tamo završiti. Ako ga i dalje nema, slobodno nam se javi!
Postoji mogućnost tjednog pauziranja dostave zbog čega link možda nije poslan, a o čemu obavještavamo putem newslettera i društvenih mreža.
U petak šaljemo termin dostave, te se nakon dobivenog termina možete obratiti dostavljačkoj službi sa svojim upitom na info@locodels.hr.
Iako nisu obvezani prihvatiti Vaš zahtjev, dostavljačka služba će uvijek pokušati izaći u susret!
Na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije imamo mogućnost dostave na kućnu adresu, dostavu na posao i preuzimanje na dostavnim punktovima.
Dostavni punktovi za Zagreb su:
• Parking kod KRAŠ-a– subota 09:00 – 09:30 sati
• Istočni parking Zagrebačkog velesajma– subota 10:00 – 10:30 sati
• Parking kod SKY OFFICE-a u Rudešu– subota 11:00 – 11:30 sati
Za područje Rijeke, Opatije, Varaždina te Zadra organizirali smo dostavu na punktove za preuzimanje:
Dostavni punktovi za Rijeku i Opatiju su:
• Amec skladište– utorak, 15:00 – 15:30 sati
• Sveučilišna brucošijada (bivši Tenk)– utorak, 16:30 – 17:00 sati
• Prenočište Kantrida (3. Maj)– utorak, 17:30 – 18:00 sati
• Preelook – Opatija, utorak, 18:15 – 18:45 sati
Dostavni punkt za Varaždin je:
• Tehnološki park Varaždin– srijeda, 16:30 – 17:00 sati
Dostavni punkt za Zadar je:
• Parkiralište kod Supernove– četvrtak, 18:00 – 18:30 sati
U slučaju hitnosti ili poteškoća vezanih uz dan ili podatke za dostavu, možete se obratiti na: info@locodels.hr najkasnije do 12 sati dan prije termina dostave. Kontakt broj za sve dostave na punktove je: +385 95 7390 720.
Na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije imamo mogućnost dostave u ured.
Dostava se vrši srijedom od 13:00 do 16:00 sati.
Tako je! Košarica može biti preusmjerena na bilo koju lokaciju i osobu koja se nalazi na našem području dostave, uključujući i druge gradove.
Međusobno se dogovarate o načinu plaćanja pretplate te rasporedu dostave tjedne košarice. Važno je napomenuti da nije moguće podijeliti košaricu na pola – dostavljamo cijelu košaricu. No, sami možete odabrati način podjele, primjerice jedan tjedan dostava ide jednom korisniku, drugi drugom; ili dostava na poslovnu adresu gdje možete podijeliti košaricu s kolegama. Bitno nam je osigurati da ste svaki tjedan opskrbljeni najkvalitetnijim povrćem.
Prilikom narudžbe unesite ime, kontakt i adresu primatelja.

Korisnici Select košarice imaju opciju odabira povrća – minimalno 5 kultura treba biti odabrano od ponuđenih kultura, no može se i odabrati svaka kultura.
Težina košarice će se raspodijeliti po odabranim kulturama s obzirom na prinos za taj tjedan.
Potvrda košarice omogućuje nam precizno planiranje dostava. Kada košarice nisu potvrđene na vrijeme, dolazi do kašnjenja u isporukama i nepotrebnog bacanja pažljivo uzgojenog, ekološkog povrća.
Redovitim potvrđivanjem doprinosite učinkovitijoj organizaciji, smanjenju otpada i očuvanju resursa.
Povremeno napravimo kratku pauzu u dostavi – to je vrijeme koje je našem povrću potrebno da prirodno naraste i sazrije.
Budući da uzgajamo prema načelima ekološke poljoprivrede, ne koristimo umjetna sredstva za ubrzavanje rasta.
Ovisimo o ritmu prirode – i vjerujemo da se isplati pričekati.
U takvim situacijama šaljemo obavijest putem maila i društvenih mreža.
Javite se našoj korisničkoj službi kako bi se raspitali o trenutnim pogodnostima i promotivnim akcijama.